På tisdag 7/2 kl 19:00, har vi möte i Rävlanda Samhällsförening på Rävlanda Föreningsgård, då får vi digitalt besök av kommunens planarkitekter som berättar om Översiktsplanen som är ute på remiss. Du som medlem är också välkommen!

Ny hemsida

29.12.2022

Nu har vi fått en ny och förhoppningsvis mer lättanvänd hemsida.

Årsmöte

18.02.2022

Välkommen till Rävlanda samhällsförenings årsmöte
1 mars, kl. 19.00 på Rävlanda Föreningsgården

I december har vårt fokus varit på någon eller några som är Glädjespridare i vår närhet på olika sätt.
Alla goda ting är tre och vi utnämner därför tre Goda Krafter i december. Det är ju slutspurt på vårt projekt Goda krafter. Vi kanske tar upp den här bollen igen men nu är det slutfinal för den här omgången....

Beroende på Folkhälsomyndighetens riktlinjer anpassar vi föreningens mötenunder året. Alla möten är öppna för medlemmar. Närmast planerade möte är tisdagen 11 januari kl. 19 på plats i Rävlanda Föreningsgård.